REGULAMIN
dot. realizacji Usługi FAST TRACK by Hertz Polska
Usługa „FAST TRACK by Hertz Polska” świadczona jest przez Motorent Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Ostrobramska 34, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIV Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000037337, NIP 522–000–51–66, REGON 010267209, posiadająca zarejestrowany kapitał zakładowy w wysokości: 3 271 800,00 zł. („Hertz”).
§ 1
- Niniejszy regulamin określa warunki korzystania z usługi ,,FAST TRACK’’.
- Pojęcia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:
„Klient” – pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która uprawniona jest do korzystania z usługi „FAST TRACK”.
,,Usługa’’- usługa ,,FAST TRACK’’ realizowana za pośrednictwem Polskich Portów Lotniczych S.A. Przedmiotem Usługi jest umożliwienie szybkiej ścieżki kontroli dostępu uprawnionych pasażerów do punktów kontroli bezpieczeństwa na Lotnisku Chopina w Warszawie (dalej jako “Lotnisko”) realizowana na zasadach określonych w Regulaminie dostępnym na stronie internetowej Lotniska.
,,Strona Internetowa’’ – strona internetowa Hertz pod adresem: https://visa.hertzpoland.pl na której Klient wymieni kod alfanumeryczny na Usługę.
,,Kod QR’’ - Dokument uprawniający pasażera do jednorazowego skorzystania z Usługi.
§ 2
- Klient jest uprawniony do korzystania z Usługi, jeśli posiada jednorazowy Kod QR, który zostanie wygenerowany przez klienta na stronie Stronie Internetowej.
- Kod QR nie podlega zwrotowi oraz wymianie na środki pieniężne.
- Kod QR należy każdorazowo okazać w celu weryfikacji uprawnień: Służbie Ochrony Lotniska, w punkcie przy bramkach automatycznych zlokalizowanych przez stanowiskami kontroli bezpieczeństwa, w strefie dedykowanej Usłudze. Warunkiem do skorzystania z Usługi jest posiadanie ważnej karty pokładowej.
- Stanowiska dedykowane Usłudze FAST TRACK zlokalizowane są na poziomie odlotów w strefie AB oraz w strefie E Terminala A Lotniska Chopina w Warszawie.
§ 3
- Klient usługi może złożyć reklamację dotyczącą Usługi Fast Track by Hertz Polska:
- za pośrednictwem maila na adres: reklamacje@hertz.pl,
-
pocztą, z dopiskiem Usługa „FAST TRACK” - Reklamacja” na adres: Motorent Sp. z o.o. ul. Ostrobramska 34, 04- 193 Warszawa.
- Reklamacja powinna zawierać:
- imię i nazwisko Klienta,
- nr Kodu QR,
- dane dotyczące realizowanej Usługi w tym okres, w którym usługa była świadczona lub miała być świadczona,
- opis sytuacji, będącej przedmiotem reklamacji,
-
mail lub adres korespondencyjny Klienta (w zależności od wybranej formy odpowiedzi na reklamację).
- Jeśli przekazane przez Klienta informacje nie pozwalają rozstrzygnąć reklamacji, Hertz może poprosić Klienta o dodatkowe wyjaśnienia.
- Hertz udzieli odpowiedzi na reklamację do 14 dni od dnia jej otrzymania.
- Hertz przesyła odpowiedź na reklamację mailem, chyba że Klient wyraźnie wskaże, że chce otrzymać odpowiedź listem.
- Klient usługi może wystąpić z wnioskiem do miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów o bezpłatną pomoc prawną dotyczącą reklamacji.
§ 4
- Motorent Sp. z o.o. z siedzibą 04-193 Warszawa, ul. Ostrobramska 34, będzie administratorem danych osobowych Klienta oraz innych osób korzystających z Usługi, które będą przetwarzane w celu realizacji Usługi oraz rozpatrywania reklamacji. W celu realizacji Usługi, będą przekazywane poniższe dane:
- imię i nazwisko Klienta,
- imiona i nazwiska osób współkorzystających z Klientem z Usługi,
- adres zamieszkania i adres do korespondencji Klienta,
- adres e‑mail,
- numer rachunku bankowego Klienta,
- inne dane podane przez Klienta w celu realizacji Usługi.
- Przekazanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak ich brak lub żądanie zaprzestania przetwarzania i/lub usunięcia danych już przekazanych spowoduje uniemożliwienie wyświadczenia przez Hertz Usługi. Klient zobowiązany jest zapewnić, iż dane osób współkorzystających z Usługi są przetwarzane przez Hertz za ich zgodą.
- Klient, jak również inne osoby, których dane podał Klient mają prawo do:
- dostępu do danych (w tym uzyskania ich kopii),
- sprostowania i uzupełnienia danych, usunięcia w przypadkach przewidzianych prawem oraz ograniczenia ich przetwarzania,
- do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
- do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
- Klient ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, na to, w jaki sposób Hertz przetwarza dane osobowe. Organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Klient może złożyć skargę w formie ustnej, pisemnej lub elektronicznej.
- W związku ze świadczeniem Usługi, Hertz może przekazać dane osobowe Klientów podmiotom współpracującym z Hertz, których usługi są niezbędne do prawidłowego świadczenia Usługi.
- Hertz przechowuje dane osobowe przez czas świadczenia Usługi oraz po zakończeniu świadczenia ww. usługi w celu:
- dochodzenia roszczeń, które dotyczą realizacji Usługi - wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych,
- realizowania celów statystycznych i archiwizacyjnych.
§ 5
- Prawem właściwym dla stosunków prawnych między Klientem i Hertz oraz świadczonej Usługi jest prawo polskie.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01/04/2024.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje do czasu jego zmiany/odwołania lub zakończenia świadczenia Usługi przez Hertz.
- Nieważność lub bezskuteczność któregokolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu nie powoduje nieważności pozostałych postanowień Regulaminu.
§ 6
-
Akceptacja regulaminu usługi Fast Track x Hertz jest równoznaczna z akceptacją regulaminu usługi Fast Track na Lotnisku Chopina
w Warszawie. Regulamin jest dostępny pod linkiem: Regulamin usługi Fast Track na Lotnisku Chopina w Warszawie.