REGULAMIN

dot. realizacji Usługi FAST TRACK by Hertz Polska

 

Usługa „FAST TRACK by Hertz Polska” świadczona jest przez Motorent Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Ostrobramska 34, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIV Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000037337, NIP 5220005166, REGON 010267209, posiadająca zarejestrowany kapitał zakładowy w wysokości: 3 271 800,00 zł. („Hertz”).

§ 1

  1.       Niniejszy regulamin określa warunki korzystania z usługi ,,FAST TRACK’’.
  2.       Pojęcia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:

„Klient” – pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która uprawniona jest do korzystania z usługi „FAST TRACK”.

„Usługa”- usługa ,,FAST TRACK’’ realizowana za pośrednictwem Portu Lotniczego we Wrocławiu. Przedmiotem Usługi jest umożliwienie skorzystania z szybkiego przejścia z kontrolą bezpieczeństwa w Porcie Lotniczym we Wrocławiu (dalej jako “Lotnisko”) realizowana na zasadach określonych w Regulaminie Lotniska, dostępnym na stronie internetowej:

https://airport.wroclaw.pl/pasazer/odlatuje/executive-lounge-i-fast-track/.

„Strona Internetowa” – strona internetowa Hertz pod adresem:

https://visa.hertzpoland.pl/FastTrackSale/Regulations , na której dostępne są wszelkie informacje dotyczące Usługi.

„kod QR” – wygenerowany kod uprawniający Klienta do jednorazowego skorzystania z Usługi, który zostanie przesłany na adres e-mail Klienta przez Hertz.

 

§ 2

  1.    Klient jest uprawniony do korzystania z Usługi, jeśli posiada jednorazowy, wygenerowany kod QR, który zostanie mu przesłany przez Hertz.
  2.    Klienci, którym przysługuje prawo do skorzystania z Usługi, mają obowiązek, przy automatycznej bramce kontroli dostępu w pierwszej kolejności zeskanować ważną kartę pokładową a następnie kod QR, w strefie dedykowanej Usłudze.

 

§ 3

  1.    Klient usługi może złożyć reklamację dotyczącą Usługi:
  1. za pośrednictwem maila na adres: reklamacje@hertz.pl,
  2. pocztą, z dopiskiem Usługa „FAST TRACK” - Reklamacja” na adres: Motorent Sp. z o.o. ul. Ostrobramska 34, 04- 193 Warszawa.
    1.    Reklamacja powinna zawierać:
  1. imię i nazwisko Klienta,
  2. nr kodu QR,
  3. dane dotyczące realizowanej Usługi „FAST TRACK” - w tym okres, w którym była usługa była świadczona lub miała być świadczona,
  4. opis sytuacji, będącej przedmiotem reklamacji,
  5. mail lub adres korespondencyjny Klienta (w zależności od wybranej formy odpowiedzi na reklamację).
    1.           Jeśli przekazane przez Klienta informacje nie pozwalają rozstrzygnąć reklamacji, Hertz może poprosić Klienta o dodatkowe wyjaśnienia.
    2.           Hertz udzieli odpowiedzi na reklamację do 30 dni od dnia jej otrzymania.
    3.           Hertz przesyła odpowiedź na reklamację mailem, chyba że Klient wyraźnie wskaże, że chce otrzymać odpowiedź listem.
    4.           Klient usługi może wystąpić z wnioskiem do miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów o bezpłatną pomoc prawną dotyczącą reklamacji.

 

§ 4

  1.    Motorent Sp. z o.o. z siedzibą 04-193 Warszawa, ul. Ostrobramska 34, będzie administratorem danych osobowych Klienta oraz innych osób korzystających z Usługi, które będą przetwarzane w celu realizacji Usługi oraz rozpatrywania reklamacji. W celu realizacji Usługi, będą przekazywane poniższe dane:

-         imię i nazwisko Klienta,

-         imiona i nazwiska osób współkorzystających z Klientem z Usługi,

-         adres zamieszkania i adres do korespondencji Klienta,

-         adres email,

-         numer rachunku bankowego Klienta,

-         inne dane podane przez Klienta w celu realizacji Usługi.

  1.    Przekazanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak ich brak lub żądanie zaprzestania przetwarzania i/lub usunięcia danych już przekazanych spowoduje uniemożliwienie wyświadczenie przez Hertz Usługi. Klient zobowiązany jest zapewnić, iż dane osób współkorzystających z Usługi są przetwarzane przez Hertz za ich zgodą.
  2.    Klient, jak również inne osoby, których dane podał Klient mają prawo do:
  1. dostępu do danych (w tym uzyskania ich kopii),
  2. sprostowania i uzupełnienia danych, usunięcia w przypadkach przewidzianych prawem oraz ograniczenia ich przetwarzania,
  3. do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
  4. do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
  1.    Klient ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, na to, w jaki sposób Hertz przetwarza dane osobowe. Organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Klient może złożyć skargę w formie ustnej, pisemnej lub elektronicznej.
  2.    W związku ze świadczeniem Usługi, Hertz może przekazać dane osobowe Klientów podmiotom współpracującym z Hertz, których usługi są niezbędne do prawidłowego świadczenia Usługi.
  3.    Hertz przechowuje dane osobowe przez czas świadczenia Usługi oraz po zakończeniu świadczenia ww. usługi w celu:
  1. dochodzenia roszczeń, które dotyczą realizacji Usługi - wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych,
  2. realizowania celów statystycznych i archiwizacyjnych.

 

§ 5

  1.    Prawem właściwym dla stosunków prawnych między Klientem i Hertz oraz świadczonej Usługi jest prawo polskie.
  2.    Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 15.09.2024 r.
  3.    Niniejszy Regulamin obowiązuje do czasu jego zmiany/odwołania lub zakończenia świadczenia Usługi przez Hertz.
  4.    Nieważność lub bezskuteczność któregokolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu nie powoduje nieważności pozostałych postanowień Regulaminu.