REGULAMIN
dot. realizacji Usługi FAST TRACK by Hertz Polska
Usługa „FAST TRACK by Hertz Polska” świadczona jest przez Motorent Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Ostrobramska 34, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIV Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000037337, NIP 5220005166, REGON 010267209, posiadająca zarejestrowany kapitał zakładowy w wysokości: 3 271 800,00 zł. („Hertz”).
§ 1
- Niniejszy regulamin określa warunki korzystania z usługi ,,FAST TRACK’’.
- Pojęcia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:
„Klient” – pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która uprawniona jest do korzystania z usługi „FAST TRACK”.
„Usługa”- usługa ,,FAST TRACK’’ realizowana za pośrednictwem Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy. Przedmiotem Usługi jest umożliwienie skorzystania z szybkiego przejścia z kontrolą bezpieczeństwa w Porcie Lotniczym Gdańsk im. Lecha Wałęsy (dalej jako “Lotnisko”) realizowana na zasadach określonych w Regulaminie Lotniska, dostępnym na stronie internetowej:
https://www.airport.gdansk.pl/b2b/oferta-premium/fast-track-p75.html.
„Strona Internetowa” – strona internetowa Hertz pod adresem internetowym:
https://visa.hertzpoland.pl/FastTrackSale/Regulations , na której dostępne są wszelkie informacje dotyczące Usługi.
„kod QR” – wygenerowany kod uprawniający Klienta do jednorazowego skorzystania z Usługi, który zostanie przesłany na adres e-mail Klienta przez Hertz.
§ 2
- Klient jest uprawniony do korzystania z Usługi, jeśli posiada jednorazowy, wygenerowany kod QR, który zostanie mu przesłany przez Hertz.
- Klienci, którym przysługuje prawo do skorzystania z Usługi, mają obowiązek, przy automatycznej bramce kontroli dostępu w pierwszej kolejności zeskanować ważną kartę pokładową a następnie kod QR. Automatyczna bramka zlokalizowana jest przed stanowiskami kontroli bezpieczeństwa, w terminalu T2.
- Stanowisko dedykowane Usłudze FAST TRACK zlokalizowane jest w Terminalu pasażerskim T2 na Lotnisku.
§ 3
- Klient usługi może złożyć reklamację dotyczącą Usługi:
- za pośrednictwem maila na adres: reklamacje@hertz.pl,
-
pocztą, z dopiskiem Usługa „FAST TRACK” - Reklamacja” na adres: Motorent Sp. z o.o. ul. Ostrobramska 34, 04- 193 Warszawa.
- Reklamacja powinna zawierać:
- imię i nazwisko Klienta,
- nr kodu QR,
- dane dotyczące realizowanej Usługi „FAST TRACK” - w tym okres, w którym była usługa była świadczona lub miała być świadczona,
- opis sytuacji, będącej przedmiotem reklamacji,
-
mail lub adres korespondencyjny Klienta (w zależności od wybranej formy odpowiedzi na reklamację).
- Jeśli przekazane przez Klienta informacje nie pozwalają rozstrzygnąć reklamacji, Hertz może poprosić Klienta o dodatkowe wyjaśnienia.
- Hertz udzieli odpowiedzi na reklamację do 30 dni od dnia jej otrzymania.
- Hertz przesyła odpowiedź na reklamację mailem, chyba że Klient wyraźnie wskaże, że chce otrzymać odpowiedź listem.
- Klient usługi może wystąpić z wnioskiem do miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów o bezpłatną pomoc prawną dotyczącą reklamacji.
§ 4
- Motorent Sp. z o.o. z siedzibą 04-193 Warszawa, ul. Ostrobramska 34, będzie administratorem danych osobowych Klienta oraz innych osób korzystających z Usługi, które będą przetwarzane w celu realizacji Usługi oraz rozpatrywania reklamacji. W celu realizacji Usługi, będą przekazywane poniższe dane:
- imię i nazwisko Klienta,
- imiona i nazwiska osób współkorzystających z Klientem z Usługi,
- adres zamieszkania i adres do korespondencji Klienta,
- adres e‑mail,
- numer rachunku bankowego Klienta,
- inne dane podane przez Klienta w celu realizacji Usługi.
- Przekazanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak ich brak lub żądanie zaprzestania przetwarzania i/lub usunięcia danych już przekazanych spowoduje uniemożliwienie wyświadczenie przez Hertz Usługi. Klient zobowiązany jest zapewnić, iż dane osób współkorzystających z Usługi są przetwarzane przez Hertz za ich zgodą.
- Klient, jak również inne osoby, których dane podał Klient mają prawo do:
- dostępu do danych (w tym uzyskania ich kopii),
- sprostowania i uzupełnienia danych, usunięcia w przypadkach przewidzianych prawem oraz ograniczenia ich przetwarzania,
- do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
- do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
- Klient ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, na to, w jaki sposób Hertz przetwarza dane osobowe. Organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Klient może złożyć skargę w formie ustnej, pisemnej lub elektronicznej.
- W związku ze świadczeniem Usługi, Hertz może przekazać dane osobowe Klientów podmiotom współpracującym z Hertz, których usługi są niezbędne do prawidłowego świadczenia Usługi.
- Hertz przechowuje dane osobowe przez czas świadczenia Usługi oraz po zakończeniu świadczenia ww. usługi w celu:
- dochodzenia roszczeń, które dotyczą realizacji Usługi - wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych,
- realizowania celów statystycznych i archiwizacyjnych.
§ 5
- Prawem właściwym dla stosunków prawnych między Klientem i Hertz oraz świadczonej Usługi jest prawo polskie.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 15.09.2024 r.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje do czasu jego zmiany/odwołania lub zakończenia świadczenia Usługi przez Hertz.
- Nieważność lub bezskuteczność któregokolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu nie powoduje nieważności pozostałych postanowień Regulaminu.