REGULAMIN USŁUGI „VIP LINE BY HERTZ POLSKA”

Usługa „VIP LINE by Hertz Polska” świadczona jest przez Motorent Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Ostrobramska 34, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000037337, NIP 522–000–51–66, REGON 010267209, posiadająca zarejestrowany kapitał zakładowy w wysokości 3 271 800,00 zł. („Hertz”).

  1. Definicje

    Pojęcia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:

    Klient - pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca Voucher na podstawie którego uprawniona jest do zlecenia Hertz wyświadczenie Usługi „VIP LINE by Hertz Polska”.

    Strona Internetowa - strona internetowa Hertz pod adresem: www.visa.hertzpoland.pl na której dostępne są wszelkie informacje dotyczące Usługi „VIP LINE by Hertz Polska”, w tym w szczególności formularz zlecenia umożliwiający jego złożenie oraz numer telefonu pod którym można złożyć zlecenie.

    Usługa „VIP LINE by Hertz Polska” - Usługa polegająca na transporcie Klienta na lub z lotniska (usługa „Transfer VIP Line”, zdefiniowana poniżej) oraz dostęp do usługi VIP Line (usługa „VIP Line”, zdefiniowana poniżej)

    Usługa „Transfer VIP LINE” - usługa polegająca na:
    (i) odebraniu przez Hertz Klienta we wskazanym przez niego miejscu, znajdującym się w promieniu do 40 km od punktu w centrum Warszawy, w celu przetransportowania go na Lotnisko im. Fryderyka Chopina w Warszawie do strefy VIP Line.
    (ii) odebraniu przez Hertz Klienta ze strefy VIP Line na Lotnisku Chopina i przewiezieniu go do wskazanego przez niego miejsca, znajdującego się w promieniu do 40 km od punktu w centrum Warszawy.
    Współrzędne geograficzne punktu w centrum Warszawy - 52°13'47.17" N 21°00'42.41" E (współrzędne odbioru, dostarczenia oraz punktu będą/są ustalane w oparciu o mapy Google).
    Usługi realizowane na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

    Usługa „VIP LINE” - usługa świadczona przez Przedsiębiorstwo Państwowe Porty Lotnicze umożliwiającą skorzystanie osobom fizycznym ze strefy VIP Line na Lotnisku Chopina w Warszawie. Zasady świadczenia Usługi VIP Line określone są w regulaminie pod nazwą „Zasady korzystania ze strefy VIP Line na Lotnisku Chopina w Warszawie dedykowane klientom indywidualnym ZA-VIPLINE-01” dostępnym na stronie internetowej pod adresem visa.hertzpoland.pl/regulamin-vipline-ppl

    Voucher - voucher nabyty przez Visa Europe Management Services Limited (Sp. z o.o.) Oddział w Polsce od Hertz, przekazany przez Visa Klientowi uprawniający do skorzystania z Usługi „VIP LINE by Hertz Polska” oraz Usługi „VIP Line”. Każdy Voucher posiada unikatowy numer oraz okres ważności, który będzie weryfikowany przez Hertz.

  2. Zlecenie i realizacja Usługi „VIP LINE by Hertz Polska”
    1. Klient posiadający Voucher może zlecić wykonanie Usługi „VIP LINE by Hertz Polska” w następujący sposób:
      1. poprzez kontakt telefoniczny ze specjalnie dedykowanym numerem telefonu dla Usługi „VIP LINE by Hertz Polska” - +48 785 065 048 .
      2. za pośrednictwem formularza dostępnego i składanego na Stronie Internetowej https://visa.hertzpoland.pl/

      Zlecenie Usługi „VIP LINE by Hertz Polska” powinno zostać złożone z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem. Po otrzymaniu zlecenia, Hertz prześle Klientowi potwierdzenie przyjęcia zlecenia do realizacji lub brak możliwości realizacji zlecenia w ciągu 12 godzin. Przyjmując zlecenie realizacji Usługi „VIP LINE by Hertz Polska” Hertz przekaże Klientowi dane kierowcy, markę i model samochodu oraz jego numer rejestracyjny.

    2. Składając zlecenie Klient
      1. przez dedykowaną stronę https://visa.hertzpoland.pl/ zobowiązany jest podać następujące dane:
        1. imię i nazwisko,
        2. numer Voucheru,
        3. data i numer lotu,
        4. dokładne miejsce oraz godzinę odbioru (w przypadku transportu na Lotnisko Chopina) lub dokładne miejsce dowozu i godzinę przylotu samolotu, którym podróżował będzie Klient (w przypadku transportu z Lotniska Chopina),
        5. ilość osób do transferu, w tym liczbę dzieci,
        6. informacje czy dzieci powinny być przewożone w foteliku – wiek i waga dzieci,
        7. w przypadku osób odprowadzających Klienta na lot, dane tych osób, w celu ich przekazania Przedsiębiorstwu Państwowemu Porty Lotnicze na potrzeby Usługi VIP Line,
        8. numer telefonu komórkowego do kontaktu,
        9. adres e-mail do korespondencji.
      2. telefonicznie zobowiązany jest potwierdzić prawidłowość danych odpowiadając na otrzymaną wiadomość email.

        W przypadku braku potwierdzenia danych przez Klienta – dane podane przez Klienta będą danymi wiążącymi.

    3. W ramach Usługi „Transfer VIP Line” Klient uprawniony jest do wskazania osób które będą przewożone / dowożone wraz z nim.
    4. W ramach Usługi „Transfer VIP Line” , każdy z pasażerów uprawniony jest do zabrania maksymalnie jednej walizki o wadze do 25 kg oraz bagażu podręcznego.
    5. Po przyjęciu zlecenia Hertz skontaktuje się z Przedsiębiorstwem Państwowym Porty Lotnicze w celu potwierdzenia możliwość skorzystania z Usługi „VIP Line” w wybranym przez Klienta terminie.
    6. Hertz odmówi przyjęcia zlecenia do realizacji w następujących przypadkach:
      1. braku możliwości realizacji Usługi „Transfer VIP Line”,
      2. braku dostępności usługi „VIP Line”,
      3. złożenia zlecenia niezgodnie z warunkami określonymi w niniejszym Regulaminie,
      4. w innych uzasadnionych przypadkach spowodowanych czynnikami niezależnymi od Hertz.
    7. Hertz przekaże Klientowi najpóźniej pół godziny przed realizacją usługi dane kierowcy, markę i model samochodu oraz jego numer rejestracyjny. Informacje te zostaną przesłane SMS-em. Na podany przez Klienta numer telefonu.
    8. Klient ma prawo zrezygnować (odstąpić), bez podania przyczyny z Usługi „VIP LINE by Hertz Polska” najpóźniej na 12 godzin przed podanym terminem odbioru Klienta. W takim przypadku Klient zachowuje Voucher wskazany w zleceniu. Odstąpienie w późniejszym terminie, niż wskazany w zdaniu poprzedzającym, będzie równoznaczne z wykorzystaniem (utratą) Voucheru. Rezygnację z usługi należy wysłać jako odpowiedź na email potwierdzający wpisując w treści NIE.
    9. Hertz ma prawo nie przystąpić do realizowania (nie wpuścić do samochodu) lub przerwać realizowanie Usługi „VIP LINE by Hertz Polska” w przypadku nieodpowiedniego zachowania osób korzystających z usługi lub osób im towarzyszących, w szczególności jeżeli będą uzasadniały to względy bezpieczeństwa.
    10. W ramach Usługi „Transfer VIP Line”, Hertz zapewni, iż samochód będzie każdorazowo prowadzony przez kierowcę, posiadającego uprawnienia do kierowania pojazdami (prawo jazdy), który będzie kierował samochodem z zachowaniem zasad ostrożności i bezpieczeństwa na drodze.
    11. Hertz nie ponosi żadnej odpowiedzialności związanej z Usługą „VIP Line”, która świadczona jest przez Przedsiębiorstwo Państwowe Porty Lotnicze. Klient powinien zapoznać się z regulaminem Usługi „VIP Line”.
    12. Klient zobowiązany jest podać czas odbioru pozwalający na jego dowiezienie na Lotnisko Chopina, zgodnie z przepisami prawa i z uwzględnieniem panujących warunków drogowych i atmosferycznych, w tym uwzględnić możliwe korki i inne utrudnienia drogowe. Hertz nie ponosi odpowiedzialności za zbyt późne dodarcie przez Klienta na Lotnisko Chopina.
    13. Hertz posiada ubezpieczenie OC obejmującą szkody wyrządzone z winy Hertz, w okresie świadczenia Usługi „Transfer VIP Line”.
    14. Klient zobowiązany jest do pokrycia wszelkich szkód spowodowanych przez Klienta lub osoby współkorzystające z Usługi „Transfer VIP LINE” w samochodzie, którym wykonywana jest Usługa.
    15. Trasę, po której wykonywana jest Usługa „Transfer VIP Line” wybiera kierowca Hertz.
  3. Reklamacje
    1. Klient usługi może złożyć reklamację dotyczącą Usługi „VIP LINE by Hertz Polska”:
      1. za pośrednictwem maila na adres: reklamacje@hertz.pl,
      2. pocztą z dopiskiem Usługa „VIP LINE by Hertz Polska”- Reklamacja” na adres: Motorent Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Ostrobramska 34 , 04- 193.
    2. Reklamacja powinna zawierać:
      1. imię i nazwisko Klienta,
      2. numer Voucheru,
      3. dane dotyczące realizowanej Usługi „VIP LINE by Hertz Polska”- w tym okres, w którym była usługa była świadczona lub miała być świadczona,
      4. opis sytuacji, będącej przedmiotem reklamacji,
      5. mail lub adres korespondencyjny Klienta (w zależności od wybranej formy odpowiedzi na reklamację).
    3. Jeśli przekazane przez Klienta informacje nie pozwalają rozstrzygnąć reklamacji, Hertz może poprosić Klienta o dodatkowe wyjaśnienia.
    4. Hertz udzieli odpowiedzi na reklamację do 15 dni od dnia jej otrzymania.
    5. Hertz przesyła odpowiedź na reklamację mailem, chyba że Klient wyraźnie wskaże, że chce otrzymać odpowiedź pocztą tradycyjną.
    6. Klient usługi może wystąpić z wnioskiem do miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów o bezpłatną pomoc prawną dotyczącą reklamacji.
  4. Dane osobowe
    1. Motorent sp. z o.o z siedzibą 04-193 Warszawa, ul. Ostrobramska 34, będzie administratorem danych osobowych Klienta oraz innych osób korzystających z Usługi „VIP LINE by Hertz Polska”, które będą przetwarzane w celu realizacji Usługi „VIP LINE by Hertz Polska”- oraz rozpatrywania reklamacji. W celu realizacji Usługi „VIP LINE by Hertz Polska”- Hertz może przetwarzać m. in. następujące dane:
      1. imię i nazwisko Klienta,
      2. imiona i nazwiska osób współkorzystających z Klientem z Usługi „VIP LINE by Hertz Polska”,
      3. adres zamieszkania i adres do korespondencji Klienta,
      4. adres e-mail,
      5. numer rachunku bankowego Klienta,
      6. inne dane podane przez Klienta w celu realizacji Usługi „VIP LINE by Hertz Polska”.
    2. Przekazanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak ich brak lub żądanie zaprzestania przetwarzania i/lub usunięcia danych już przekazanych spowoduje uniemożliwienie wyświadczenie przez Hertz Usługi „VIP LINE by Hertz Polska”. Klient zobowiązany jest zapewnić, iż dane osób współkorzystających z Usługi „VIP LINE by Hertz Polska” są przetwarzane przez Hertz za ich zgodą.
    3. Klient, jak również inne osoby, których dane podał Klient mają prawo:
      1. dostępu do danych (w tym uzyskania ich kopii),
      2. sprostowania i uzupełnienia danych, usunięcia w przypadkach przewidzianych prawem oraz ograniczenia ich przetwarzania,
      3. do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
      4. do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
    4. Klient ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, na to, w jaki sposób Hertz przetwarza dane osobowe. Jest nim Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Klient może złożyć skargę w formie ustnej, pisemnej lub elektronicznej.
    5. W związku ze świadczeniem Usługi „VIP LINE by Hertz Polska”, Hertz może przekazać dane osobowe Klientów podmiotom współpracującym z Hertz, których usługi są niezbędne do prawidłowego świadczenia Usługi „VIP LINE by Hertz Polska”.
    6. Hertz przechowuje dane osobowe przez czas świadczenia Usługi „VIP LINE by Hertz Polska”. Przechowuje je także po zakończeniu świadczenia Usługi „VIP LINE by Hertz Polska” w celu:
      1. dochodzenia roszczeń, które dotyczą realizacji Usługi „VIP LINE by Hertz Polska”- wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych,
      2. realizowania celów statystycznych i archiwizacyjnych.
  5. Postanowienia końcowe
    1. Prawem właściwym dla stosunków prawnych między Klientem i Hertz oraz świadczonej Usługi „VIP LINE by Hertz Polska” jest prawo polskie.
    2. Regulamin obowiązuje od dnia 19.10.2022.